Service Center

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

CLICK & COLLECT

Is het artikel van uw keuze uitverkocht?

Misschien hebt u in het filiaal in uw buurt meer geluk.
Reserveer het gewenste artikel online en haal het af in een filiaal naar keuze.

Zo werkt het:

1.       Zoek het gewenste artikel online

2.       Klik op «click & collect»

3.       Selecteer de maat en de kleur

4.       Zoek uw filiaal naar keuze op basis van plaats of postcode

5.       Ga verder met RESERVEREN

U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de huidige status va uw reservering.

Kan ik bij aflevering van de artikelen in het filiaal ter plaatse nog steeds een keuze maken of moet ik verplicht alles aanschaffen?
U kunt de artikelen in de winkel passen. Indien deze u bevallen, dan rekent u de artikelen die u wilt houden ter plaatse af (betalingswijze: afrekenen bij de kassa van het filiaal). Wilt u een of meer goederen niet kopen, dan laat u deze gewoon achter in het filiaal. Onze medewerkers verzorgen dan de retourzending voor u.
Kan ik een bestelling nog annuleren?
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, dan is dit alleen mogelijk tot het moment waarop uw artikelen in ons magazijn voor verzending gereed liggen. Hiervoor kunt u met onze klantenservice contact opnemen.
Kan ik ook in termijnen betalen?
Wij bieden geen mogelijkheid om de factuur in termijnen te betalen.
Kan ik in de online-shop zien hoeveel bonustegoed ik heb opgebouwd?
Het is in de online-shop op dit moment niet mogelijk om te zien hoeveel bonustegoed u hebt opgebouwd. Neem contact op met onze klantenservice, wanneer u over de actuele stand van uw bonustegoed wilt worden geïnformeerd.
Kan ik zelf een exact aflevertijdstip kiezen?
Op dit moment is het niet mogelijk om het aflevertijdstip te kiezen.